Zna ktoś z saal Digital ? Otóż ja już znam miałam taką przyjemność przetestować usługę ,ponieważ dostałam do przetestowania fotoobraz  a raczej kupon o wartości 250 zł na dowolny obraz między innymi na płótnie ,płycie PVC ,wybrałam obraz na płótnie do stworzenia tego potrzebne jest zainstalowanie aplikacji które jest wbrew pozorom bardzo łatwa w obsłudze .
Wybieramy w  aplikacji fotoobraz i teraz spośród opcji wybieramy swoją Alu dibond, płytę PVC ,plexi, Gallery Print, fotoobraz na płótnie ,Floating Frame ,Alu dibond butlerfinish .
Ja wybieram obraz na płótnie do wyboru Mamy również różne formaty I co już mogę powiedzieć to to że ceny niestety ale są kosmiczne najtańszy to obraz w formacie 20 cm na 20 w cenie 75 zł najdroższy to obraz 90 na 90 w koszcie 419 zł Ja dostałem kupon na 250 zł wybrałam obraz w formacie 40 na 50 kosztowało 212 zł
Po wybraniu formatu dajemy projektuj możemy teraz wgrać swoje zdjęcie mamy do wyboru różne tła układy cliparty
po wszystkim dodajemy nasz projekt do koszyka wpisujemy adres wpisujemy kod kuponu posyłamy wszystko na tym etapie jest jak najbardziej na plus ,no oczywiście poza ceną .  Teraz sprawdzamy pocztę dostajemy potwierdzenie o o przyjęciu zamówienia dzień później przynajmniej w moim przypadku Zamówienie zostało wysłane dostałam e-mail wraz z linkiem z możliwością śledzenia fakturę oczywiście do zapłaty 0 zł .Zamówienie otrzymałam 2 dni później łącznie zajęło to  4 dni więc jest to mega szybki proces łącznie z dostawą  prosto z Niemiec firmą  kurierską DHL . Teraz kilka słów o samym foto obrazie na płótnie zdjęcie bardzo wyraźne powiedziałabym nawet , że za wyraźnie widać Każdy szczegół nawet najdrobniejszy czego nie było widać na zdjęciu w komputerze ale wydaje mi się że jest to jednak urok płótna intensywne kolory i naprawdę stabilny blejtram z prawdziwego drewna i jak zapewnia producent produkt bardzo dobrze zapakowany więc nie miało szans nic się stać w transporcie jestem mega mega zadowolona i polecam każdemu saal Digital

Komentarze